Dacian Varga dă de pământ cu Dinamo: „A fost sub orice critică de la începutul campionatului!”. Ce a declarat fostul fotbalist despre trupa lui Dusan Uhrin!

Articol de Mihai Dragomir - Publicat miercuri, 25 mai 2022, ora 10:48,
Dacian Varga
Dacian Varga

Dinamo luptă din greu pentru a se menține în Liga 1. „Câinii” au pierdut manșa tur a barajului (0-2 contra U Cluj), fiind astfel cu un picior în Liga 2. Prestația dezamăgitoare a echipei bucureștene a fost comentată vehement de lumea fotbalului românesc.

Printre cei care au criticat jocul lui Dinamo din partida cu U Cluj, se află și Dacian Varga, fost jucător la Sportul Studențesc. Acesta i-a luat în colimator pe jucătorii lui Uhrin.

„Am văzut jucători care mergeau pe teren!”

„Sunt mulți jucători la Dinamo care nu au ce căuta acolo, cu tot respectul pentru ei. Referitor la meciul cu U Cluj, am văzut toată partida. Am rămas șocat să văd cum unii jucători s-au prezentat. Am văzut jucători care mergeau pe teren. Ți-l dau exemplu pe Vlad Morar. A intrat 30 de minute, nu cred că a alergat 3 kilometri. E strigător la cer. Să joci un baraj și să mergi pe teren. Cred că a fost supărat că n-a jucat de la început, dar supărarea asta trebuia să și-o arate pe teren, nu să meargă pe teren.

N-am văzut dăruință. Foarte mulți dintre ei au fost foarte slabi. N-am nimic cu el, dar mie mi se pare că ori e milionar și-l enervează banii, ori în alt mod nu-mi explic cum se poate plimba pe teren. Eu mă așteptam ca Torje, Filip să meargă să-l trezească pe teren. Să intri așa… să nu te intereseze. Nu-l cunosc pe băiat, dar e strigător la cer ca un jucător de la Dinamo să aibă o asemenea atitudine într-un meci capital

I-a nenorocit și portarul în acest sezon, nu doar Eșanu, toți portarii care au fost anul acesta. Mă aștept mai mult de la Irobiso. Săracu… Eu nu l-aș chema nici pe sintetic să joace cu noi. Apărarea a fost sub orice critică de la începutul campionatului. I-a tot schimbat, dar nimeni n-a dat randament”, a declarat Dacian Varga, pentru cei de la GSP.

Duminică, 29 mai, Dinamo va juca returul cu U Cluj, fiind meciul decisiv pentru soarta echipei bucureștene și de asemenea ultimul meci de pe Stadionul Ștefan cel Mare.

Reacția lui Răzvan Zăvăleanu după eșecul lui Dinamo contra U Cluj! Citește chiar aici!

barajdinamo#dacianvarga