VIDEO | FIFA a explicat de ce golul Japoniei este corect! Argumentele forului mondial

Articol de Gigi Grigorescu - Publicat sâmbătă, 03 decembrie 2022, ora 11:09,
Japonia – Spania 2-1
Japonia – Spania 2-1

Federația Internațională de Fotbal a venit cu explicații vizavi de acordarea celui de-al doilea gol al Japoniei în meciul cu Spania.

La al doilea gol al Japoniei, „mingea nu a depăşit în întregime linia de fund”, a explicat FIFA

Reușita a permis echipei asiatice să se impună cu 2-1 și să câștige Grupa E, fiind urmată de Spania, iar Germania și Costa Rica au plecat acasă.

Mulți au prezentat imagini conform cărora mingea Mitoma ar fi depășit linia de aut de poartă, dar FIFA a prezentat două videouri din care se vede explicit că golul este valabil.

Al doilea gol al Japoniei în victoria cu 2-1 împotriva Spaniei a fost verificat de VAR pentru a stabili dacă mingea a ieșit în afara jocului.

Arbitrii video ai meciului au folosit imaginile camerei de pe linia de poartă pentru a verifica dacă mingea era încă parțial pe linie sau nu”, menționează forul mondial pe twitter.

Într-un alt mesaj postat pe aceeași rețea de socializare, FIFA anunță că „este posibil ca unele camere să fi prezentat imagini înşelătoare, însă potrivit probelor disponibile, mingea nu a depăşit în întregime linia de fund”, a indicat forul mondial.

campionatul mondial 2022fifajaponiaspania